Gwarancja i reklamacja



Gwarantujemy 10 dni na zwrot Towaru
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku "O ochronie praw konsumentów", masz prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny.

Czyli towar możesz zwrócić bez problemu do 10 dni - dotyczy tylko towaru nowego, nieużywanego.
Koszty przesyłki pokrywa kupujący. Prosimy również o załączenie formularza zwrotu towaru.


Wymiana towaru:

Jeżeli towar, który Państwo otrzymali jest np. za mały lub chcielibyście Państwo wymienić go na inny kolor, nie ma u nas problemu.
Wystarczy przesłać do nas na własny koszt i tylko i wyłącznie przesyłką rejestrowaną (list polecony, paczka, kurier z wykluczeniem zwykłych listów) oraz załączyć minimum 8zł na przesyłkę zwrotną oraz kartę z informacją:

  • Wymiana
  • Imię Nazwisko
  • Adres do wysyłki
  • Telefon kontaktowy, mail
  • Oraz informację, na jaką rzecz mamy wymienić


Reklamacja

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są objęte gwarancją.

Jeżeli dotrze do Ciebie towar:

  • Błędny rozmiar/kolor
  • Niewłaściwy nadruk
  • Uszkodzony

 

W takim wypadku prosimy o odesłanie wadliwego towaru na nasz adres Klimeckiego 8 (zakładka kontakt).
Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych oraz innych przesyłek na nasz koszt.
Prosimy również o załączenie kartki z informacją, czego dotyczy reklamacja (opis wady), danymi do zwrotnej przesyłki, dane kontaktowe, paragon fiskalny.

Koszty przesyłki pokrywa nasza firma.

Nieuzasadnione reklamacje oraz uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą rozpatrywane oraz wszystkie koszty przesyłki z tym związane pokrywa kupujący.

Prosimy również o zapoznanie się z regulaminem naszego sklepu.